یزدفردا: مدير كل آموزش فني و حرفه اي استان يزد با اعلام اين خبر افزود : از تعداد 409 نفر متقاضي راه اندازي مشاغل خانگي 98 نفر براي دريافت تسهيلات به بانك هاي عامل معرفي شده اند .

حبيب الله كارگر از معرفي 53 متقاضي ديگر از سوي سازمان بهزيستي و 43 متقاضي از سوي بنياد شهيد و امور ايثارگران نيز براي دريافت اين تسهيلات خبر داد .

وي عنوان كرد : تسهيلات راه اندازي مشاغل خانگي بر اساس رشته هاي تقاضا شده و طرح توجيهي متقاضيان از دو ميليون تومان تا چهار ميليون تومان متغير است و به طور معمول ثبت نام ها در رشته هاي طراحي و دوخت و فناوري اطلاعات انجام گرفته است .

وي با بيان اهداف اين طرح اعم از افزايش بهره وري سرمايه ، صرفه جويي در هزينه هاي جانبي اشتغال و افزايش درآمد خانوار خاطر نشان كرد : متقاضيان مشاغل خانگي مي توانند با مراجعه به دستگاه هاي اجرايي صادر كننده مجوز مرتبط با حرفه مورد تقاضا ، نسبت به ثبت نام خود به صورت مستقل ، پشتيبان و خوشه اي اقدام كرده و تسهيلات مورد نياز را دريافت كنند .

كارگر ادامه داد : متقاضيان مي توانند با مراجعه به پايگاه اطلاع رساني اداره كل آموزش فني و حرفه اي استان يزد به آدرس http://www.yazdtvto.ir  و ورود به بخش مشاغل خانگي اطلاعات لازم در اين خصوص را كسب كنند .
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا